اخباراخبار کانادا

بیمارستان تورنتو مسکن دائمی برای افراد بی خانمان تامین می کند

با پشتیبانی شبکه دانشگاهی سلامت تورنتو (University Health Network) ، اولین مجتمع آپارتمانی تحت مدیریت بیمارستان برای افراد بی خانمان، از اولین ساکنان خود استقبال می کند. 

UHN با همکاری سازمان غیرانتفاعی Fred Victor، پنجاه و یک سوئیت در اختیار افراد بی خانمانی که بیشترین مراجعه را به اورژانس بیمارستان ها دارند، می گذارد. هدف از این اقدام کاهش فشار بر بیمارستان ها، در عین ارائه مراقبت های پایدار برای افراد آسیب پذیر می باشد. هر سوئیت، دارای سرویس بهداشتی مستقل و آشپزخانه کوچک می باشد. 

ساکنین این مجتمع، علاوه بر خدمات درمانی به انواع حمایت های دیگر، از جمله خدمات سلامت روان، مشاوره قضایی و غذاهای آماده دسترسی خواهند داشت. 

کیت همبلی، مدیر عامل Fed Victor که در زمینه ایجاد پناهگاه ها و مسکن حمایتی فعالیت می کند، گفت: پیوند دادن و ادغام بهداشت و مسکن باید چندین سال قبل اتفاق می افتاد. 

کارکنان این ساختمان بصورت 24 ساعته در دسترس خواهند بود. همبلی گفت یک سالن اجتماعات نیز در این مکان برای برگزاری کلاس های آشپزی، هنری و سفالگری وجود خواهد داشت. 

دکتر اندرو بوزاری از پزشکان UHN گفت این مرکز درمانی در سال گذشته 100 بیمار بدون آدرس ثابت و 4309 مورد مراجعه به بخش اورژانس توسط افراد بی خانمان داشت. وی گفت یکی از افرادی که به ساختمان جدید نقل مکان می کند، 249 ویزیت اورژانس داشته و در مجموع 9 روز را در سال گذشته در بیمارستان سپری کرد. بوزاری تاکید کرد بسیاری از افراد بی خانمان به این دلیل که جای دیگری برای رفتن ندارند، به اورژانس می آیند. 

شبکه دانشگاهی سلامت، یک شبکه بیمارستان آموزشی-پژوهشی است که در تورنتو واقع شده و بزرگترین سازمان پژوهشی در آمریکای شمالی است. چهار بیمارستانی که عضو این شبکه هستند عبارتند از:  بیمارستان عمومی تورنتو، بیمارستان تورنتو وسترن، مرکز سرطان پرینسس مارگارت و مؤسسه توانبخشی تورنتو.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید