مقالاتمقالات اجتماعی

آغاز زندگی و راه اندازی کسب و کار جدید زوجی پس از مهاجرت به پاناما از تورنتو

یک زوج اهل تورنتو به نام رایان سُمز و آنتیا استنلی، که در سال ۲۰۱۹ زندگی شلوغ خود را در خیابان “بی” رها کرده و به پاناما منتقل شدند، هم‌اکنون پنجمین سالگرد افتتاح هتل خود را جشن می‌گیرند. آن‌ها با دو فرزندشان به سانتا کاتالینا رفته و هتلی بوتیک و دوستدار محیط ‌زیست به نام کاتالینا را راه‌اندازی کردند.

پنج سال گذشته برای این زوج چالش‌های زیادی به همراه داشته است. رایان و آنتیا در مصاحبه‌ای اعلام کردند که هرگز به سبک زندگی ۹ تا ۵ خود در تورنتو باز نخواهند گشت، حتی اگر زندگی جدیدشان همیشه بهشت نبوده باشد. رایان از آزادی و سبک زندگی جدید خود لذت می‌برد، در حالی که آنتیا با چالش‌های مدیریتی کسب ‌و کار دست و پنجه نرم می‌کند.

در سال ۲۰۲۳، اعتراضات گسترده‌ای در پاناما باعث تعطیلی هتل آن‌ها به مدت شش ماه شد، اما با وجود این چالش‌ها، آن‌ها موفق شدند کسب‌ و کار خود را گسترش دهند. اخیرا، آن‌ها یک کلبه درختی لوکس و یک کاسیتای ساحلی به ملک خود اضافه کرده‌اند.

فرزندان این زوج نیز در طبیعت بزرگ شده و تجربیات ارزشمندی از زندگی در کنار حیات وحش دارند. آن‌ها در حال حاضر در یک مدرسه محلی با تمرکز بر محیط زیست تحصیل می‌کنند و فعالیت‌هایی مانند پاکسازی سواحل و یادگیری کاشت گیاهان را انجام می‌دهند.

رایان و آنتیا فقط سه بار در پنج سال گذشته به تورنتو برگشته‌اند و متوجه شده‌اند که هزینه‌ها در این شهر افزایش یافته است. آن‌ها همچنین احساس می‌کنند که شلوغی و هیاهوی تورنتو برایشان تحمل‌ناپذیرتر شده است. با این حال، جذابیت‌های مدرن و نزدیکی به خانواده و دوستان هنوز برای آن‌ها مهم است.

 

 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید